POLICE

POLICE DEPARTMENT
Tagbilaran City
Hotline: 166

2 comments:

please_help2x said...

good morning mga sir, naa lang unta ko gusto ereport na tao dira sa bohol sir bah. nagpalit ko nya ug item sa ebay.ph nga site. iphone kantidad ug 10000php ako na xang gibayaran pero wala jud nya gihatag ang item sa akoa. napalit nako atong june 12, 2011 pero sa klarong isturya iya rakong geilad. iyang pangalan si Francis Lopez Panganiban taga orimaco bldg. c.p.garcia ave., tagbilaran city bohol kay naa kuno sila furniture shop. gibayaran nako siya thru g.cash sir pero iya rakong gikawatan. hinaot unta na madakpan ninyo siya aron makuha nako akng kwarta mga sir. ako usa ka taga davao. kay ug naa pana xa diri dugay ra siguro na nakuha ni mayor duterte. plhug ko sir ako na ipadakop nang tawhana sir. daghang salamat. akng number 09395659596. unta tabangan ko ninyo sir

Unknown said...

hello good day.. SIR naa unta koy ipahibaw na naay bata na nabiyaan daw siya sa iyang mga igsoon unya wala na siya kahibaw mo uli sa ilaha mga 5-6 years old ni siya,akong mama nag tell nako bahin aning bata kay kanunay man daw ma labyan sa akong papa na nag trabaho sa NIA sa dao ,unya nalooy lage siya sa bata maong gusto unta niya sagopon pero d man mo kuyog ang bata kay basin mahadlok maong gi dad an nalang ug sanina ug pagkaon ang bata,looy kuno kaayo kay perti kunong gutoma ,ila untang ipahibaw sa barangay pero wala may time ako papa kay cge man ug byahe,,unta ma kuha ninyo ang bata toa siya karun sa waiting shed sa bohol medical center ug P.H.O dapit,,

salamat...